Akcesoria biurowe

Akcesoria biurowe

Podziel się

ZNAJDZIESZ NAS:
Więcej dowiesz się z naszego przewodnika

Akcesoria biurowe-poradnik Westwing

Urządzając domowe miejsce do pracy, warto zadbać by było ono elegancko zaaranżowane. Jednak szczególnie należy postarać się, żeby praca w takim miejscu była wygodna i komfortowa. Tu pomocne mogą okazać się niektóre akcesoria biurowe. Podpowiadamy, jak je wybrać.

Przedmioty uznawane za tradycyjne akcesoria biurowe często mają eleganckie odpowiedniki, które doskonale spiszą się nawet na wyeksponowanym biurku w salonie. Wśród nich można wymienić designerskie pióra i długopisy, stylowe organizery lub przyciski do papieru.

Akcesoria biurowe do pisania

Choć najwięcej dokumentów pisanych jest komputerowo, to jednak tradycyjne artykuły do pisania nie odeszły jeszcze w niepamięć. W domowym biurze warto mieć kilka z nich:

  • Długopisy w różnych kolorach
  • Zakreślacze
  • Eleganckie pióro na specjalne okazje
  • Ołówki

Praktyczne akcesoria biurowe

Dodatkowo, w każdym biurze przyda się tablica magnetyczna lub flipchart. Do pisania na tablicy magnetycznej potrzebne są specjalne markery, które zapobiegną uszkodzeniu jej powierzchni. Flipchart sprawdzi się na szkoleniach, aby zapisać najważniejsze punkty, które nikomu nie powinny umknąć. Oba z nich będą bardzo przydatne podczas burzy mózgów oraz zadań kreatywnych w grupie. Kartki do flipchartów łatwo wymienić i można dostać je w każdym sklepie na dziale artykuły biurowe. Warto zaopatrzyć się także w tradycyjne notatniki i papier do robienia codziennych notatek i zapisków. Aby utrzymać porządek i ład wśród licznych dokumentów, warto zaopatrzyć się w organizer, który dzięki specjalnym przegródkom pozwoli na usystematyzowanie dokumentów i folderów.

Akcesoria biurowe do przechowywania

Zarówno w tradycyjnym biurze, jak i w domowym miejscu do pracy, powinien panować ład, który będzie pozytywnie wpływał na skupienie. W tym celu warto zaopatrzyć się w podstawowe akcesoria, które pomogą w utrzymaniu porządku.

Niesforne długopisy, kolorowe pisaki i spinacze biurowe mogą zawsze znajdować się pod ręką dzięki organizerowi na biurko. Ten niewielki pojemnik i jego funkcjonalne przegródki pozwolą posegregować najpotrzebniejsze przedmioty. Designerski model organizera będzie także doskonałą dekoracją biurka.

W zaprowadzeniu ładu na blacie pomocna będzie także specjalna rynienka lub półka na dokumenty. Zwykle ma wymiar kartki A4 i pozwala na przechowywanie najpotrzebniejszych faktur, umów lub folderów. Większy model półki zmieści także zapasowy papier do drukarki.

Ergonomiczne akcesoria biurowe

Ergonomia to dziedzina nauki, która zajmuje się badaniami nad stworzeniem jak najlepszych warunków do pracy. Wynikiem badań naukowców jest między innymi wiedza o właściwej pozycji podczas pracy przy biurku. Dlatego wszystkie produkty, które pomagają siedzieć prawidłowo nazywa się ergonomicznymi. Wśród nich warto wymienić wygodne krzesło, odpowiednie biurko oraz inne akcesoria:

Podnóżek zadba nie tylko o odpowiednie ułożenie nóg. Pomoże także odciążyć kręgosłup w części lędźwiowej. To niezastąpiony gadżet dla osób, które dużo czasu spędzają w pozycji siedzącej.

Podpórka pod plecy zredukuje napięcie mięśni i pomoże oddychać skórze. To także gadżet rekomendowany osobom, które pracują siedząc.

Lampka biurkowa zapewni odpowiednie oświetlenie miejsca pracy. Jest niezbędna w pomieszczeniach, w których nie ma zbyt dużo światła. Dobrze dobrana może stać się także designerską ozdobą.

Aranżacja domowego miejsca do pracy rządzi się nieco innymi prawami niż urządzanie przestrzeni biurowej. W domu większy nacisk kładzie się na względy estetyczne. Całe szczęście producenci mebli i akcesoriów biurowych podążają za najnowszymi trendami. Dzięki temu, bez trudu można urządzić komfortowe home office.

Nadchodzące promocje