Filiżanki z nadrukiem

Filiżanki z nadrukiem

Podziel się

ZNAJDZIESZ NAS:
Więcej dowiesz się z naszego przewodnika

Filiżanki z nadrukiem-poradnik Westwing

Filiżanki do kawy i herbaty oraz kubki to oczywiste elementy zastawy stołowej. Kupowane w zestawach czy dobierane z pojedynczych egzemplarzy potrzebne są w każdym domu. Prócz tego, że praktyczne i funkcjonalne, filiżanki i kubki są często niepozornym, a wdzięcznym elementem dekoracyjnym. Porcelanowe, kunsztowne filiżanki ustawione w witrynie art deco przywołają skojarzenia z eleganckim stylem przedwojennych kamienic, stojący na parapecie ceramiczny kubek w kropki wprowadzi atmosferę beztroski, a minimalistyczne filiżanki w geometrycznych kształtach świetnie dopełniają nowoczesne, dynamiczne wnętrze.

Akcesoria kuchenne nie mniej niż meble czy sprzęty agd nadają ton i tworzą nastrój w kuchni. Ale nie tylko do kuchni ogranicza się ich działanie. Filiżanki, kubki i szklanki towarzyszą człowiekowi wszędzie. W domu, w biurze, na wyjeździe. Z tego to powodu akcesoria te zaczynają niejako żyć własnym życiem. Wykorzystują je zdolni graficy i copywriterzy, aby rozpropagować swoje prace, firmy i instytucje umieszczając na nich swoje logo wykorzystują je jako gadżety reklamowe. Co więcej, kubki i filiżanki z odpowiednimi nadrukami stają się nawet elementami kampanii społecznych.

Ceramika i szkło w służbie reklamy

Filiżanki i kubki, a także szklanki, kufle i kieliszki świetnie sprawdzają się w roli nośników ciekawych rozwiązań plastycznych, takich jak grafiki, rysunki czy typografie. Ponadto coraz większą popularność zyskuje ceramika i szkło stołowe zdobione różnego rodzaju tekstami: od zabawnych powiedzonek i żartów słownych po aforyzmy i całkiem poważne maksymy dotyczące na przykład sztuki życia. Nic dziwnego więc, że filiżanki, kubki i inne tego typu akcesoria są produktami reklamowymi nie rzadziej, niż długopisy, torby, czy kalendarze.

Białe filiżanki z nadrukiem

Aby wyeksponować nadrukowane logo, hasło reklamowe czy bardziej rozbudowaną kompozycję najczęściej wykorzystuje się proste białe filiżanki. Na rynku istnieje obecnie olbrzymi wybór filiżanek, różniących się od siebie wielkością, kształtem oraz materiałem wykonania. Porcelanowe, ceramiczne i szklane. Błyszczące i matowe. Niskie, wysokie, pękate, smukłe. Minimalistyczne i bogato ornamentowane. Okrągłe, owalne, kwadratowe. Z prostym lub fantazyjnym uchem. Nawiązujące do tradycyjnych rustykalnych rozwiązań oraz awangardowe, futurystyczne. Doprawdy, wybór jest olbrzymi i każdy zainteresowany znajdzie rozwiązanie odpowiadające jego indywidualnym gustom oraz linii estetycznej reprezentowanej przez daną firmę czy instytucję. Biała filiżanka z odpowiednio zaprojektowanym nadrukiem jest nie tylko gadżetem reklamowym, ale po prostu ładnym i praktycznym przedmiotem, z którego korzysta się niekiedy całymi latami.

Kolorowe filiżanki z nadrukiem

Do nadruku wykorzystuje się również filiżanki kolorowe, szczególnie wtedy, gdy identyfikacja graficzna firmy czy instytucji jest związana z określonym kolorem. Wtedy kolor filiżanki ma istotne znaczenie, bowiem już sam kolor staje się nośnikiem treści reklamowych. Kolorowa filiżanka z nadrukiem rzuca się w oczy, przyciąga uwagę, co w tym kontekście jest bardzo cenne. Jako element wyposażenia biura, kolorowe  filiżanki mogą być utrzymane w tej samej tonacji, co kolory innych dodatków, tworząc z nimi spójną stylistycznie całość.

Nadchodzące promocje