Informacje - Covid19

 

Ze względu na panującą pandemię Covid19, sposób naszej działalności nieco się zmienia. Niezależnie jednak od okoliczności, nasze strony internetowe Westwing oraz WestwingNow działają niezmiennie 24 h/dobę przez 7 dni w tygodniu.

W niektórych regionach kraju mogą wystąpić opóźnienia u lokalnych dostawców usług logistycznych, co może spowodować, że przesyłka zostanie doręczona nieco później. Zapewniamy, że robimy wszystko, by do opóźnień nie dochodziło, a jeśli to konieczne, zawsze na bieżąco Państwa informujemy. 

W przypadku niektórych produktów wydłużeniu uległ czas dostawy. Prosimy zatem o zwracanie uwagi na daty realizacji widniejące przy produktach na stronie Westwing oraz WestwingNow.

Dostawy

Mniejsze paczki są obecnie dostarczane do drzwi domu - przez firmę DPD lub DHL. Ze względu na ochronę zdrowia Państwa oraz Kurierów, dostawa przesyłek odbywa się zwykle bez konieczności składania podpisu.

Przesyłki wielkogabarytowe są dostarczane tylko do drzwi wejściowych domu lub mieszkania, a nie jak wcześniej, do miejsca ich użytkowania w Państwa domu lub biurze.

Zachęcamy do opłacania zamówień „z góry”, dzięki czemu kontakt z Kurierem zostanie maksymalnie skrócony.

Zwroty

Termin zwrotu produktu to wciąż 100 dni. Podobnie jak w przypadku dostaw, odbiór paczek odbywa się szybko i niemal bezkontaktowo. Odpowiednie instrukcje znajdą Państwo u dostawców usług logistycznych lub kontaktując się z działem obsługi klienta Westwing:

 

 

(aktualizacja: Luty 2021)