Inspirujące wnętrze: Mama Kelly w Hadze

Spotkaliśmy się z przedsiębiorcą i entuzjastą branży hotelarsko-gastronomicznej Reinem Rambaldo (42), by porozmawiać o jego najnowszym projekcie, miejskim bistro pod wdzięczną nazwą Mama Kelly.  W lokalu można dobrze zjeść i podziwiać szalenie stylową, starannie zaaranżowaną scenerię. Rein, który tworzy niezwykłe miejsca, wymyślił Mamę Kelly od początku do końca.

westwing-mama-kelly-wlasciciel

Opowiedz nam o swojej drodze.

Wywodzę się z branży hotelarsko-gastronomicznej. Pracowałem w luksusowych restauracjach i klubach nocnych. Od najmłodszych lat pociągał mnie design, ale kiedy byłem młody, szkoły zajmujące się designem jeszcze nie istniały. Akademia Sztuki zawsze wydawała mi się zbyt oderwana od życia, więc zamiast na studia, poszedłem do pracy. Byłem właścicielem kilku lokali gastronomicznych i klubów, ale sprzedałem wszystkie w 2005 roku. Ciągnęło mnie do designu.

westwing-mama-kelly-wnetrze-3

I wtedy założyłeś firmę Horecafabriek?

W 2009 roku założyłem własny biznes. Nie miałem biura, pracowałem na poddaszu. Nie miałem doświadczenia  jako przedsiębiorca, ale wkrótce okazało się, że poświęcenie i lata spędzone w branży hotelarsko-gastronomicznej to klucz do sukcesu. Moja firma zajmowała się aranżacją wnętrz restauracji i barów, ale to nie wszystko: bacznie przyglądałem się grupom docelowym i produktom, jakie im oferowano. Zrozumiałem, że liczy się full package, czyli pełen pakiet, całkowite doświadczenie. To jest właśnie DNA działania firmy Horecafabriek – oferujemy kompletny przepis na sukces.

westwing-mama-kelly-wnetrze-4

Jak wpadłeś na pomysł bistro Mama Kelly?

Chciałem zbudować markę. Zacząłem od nazwy. Mama Kelly – słowa inspirowane tytułem jednego z albumów grupy Status Quo – pobudzają wyobraźnię. Wysłałem propozycję nazwy lokalu do 10 osób. Odpowiedzi były różne, od pozytywnych po bardzo negatywne. Wtedy zrozumiałem, że to dobra nazwa.

westwing-mama-kelly-haga-wnetrze

Co sprawia, że Mama Kelly to tak wyjątkowy lokal?

Tutaj zawsze coś się dzieje. Często zapraszamy DJów, którzy rozkręcają imprezę. Najważniejsza jest autentyczność, w kuchni, wśród pracowników, w aranżacji. Nigdy nie należy tracić z oczu grupy docelowej. Można stworzyć nowoczesną koncepcję, ale jeśli nie spodoba się grupie docelowej, lokal nie odniesie sukcesu.

westwing-mama-kelly-wnetrze

Jak rozwijasz swoje projekty?

Zależy mi na sukcesie. Żeby go osiągnąć, trzeba skupić się na detalach. Stworzenie pięknego wnętrza to żaden problem, ale chodzi o to, by to wnętrze było inne niż wszystkie. Do tego trzeba mieć smykałkę. Spotkałem wielu przedsiębiorców, którym brakowało klarownej wizji. Jak mogłem im pomóc, jeśli sami nie wiedzieli, czego tak naprawdę chcą?

Przedsiębiorca powinien otaczać się właściwymi ludźmi, ale i tak ostateczna decyzja należy do niego.

Zdjęcia: Mama Kelly

Kamila Goworek

Czy korzystasz już z aplikacji Westwing?

Pobierz
Pobierz
Offline