MORPHY RICHARDS (WLK. BRYT.)

MORPHY RICHARDS (WLK. BRYT.)

NOWOCZESNE AGD Z DUSZĄ

8 lipca 1936 Donal Morphy i Charles Richards rozpoczęli tworzenie dzieła swojego życia. Dziś marka sygnowana ich nazwiskami jest symbolem najlepszego brytyjskiego designu i najwyższej jakości. To potentat na europejskim rynku. Ten tytuł firma zawdzięcza nowoczesnym rozwiązaniom. Projektanci i inżynierowie intensywnie pracują nad maksymalnym ułatwieniem codziennych czynności. W rezultacie pod tą brytyjską marką znajdziemy najbardziej zaawansowane technologicznie AGD. Na Westwing produkty MORPHY RICHARDS już gościliśmy. Z każdym razem największym zainteresowaniem cieszyły się bezprzewodowe czajniki w stylu retro. Dlatego i teraz nie mogło ich zabraknąć. Ale prócz ich kolorowych sylwetek, znajdziecie tu również tostery, ekspresy do kawy, wypiekacze chleba, blendery i roboty kuchenne.

Kampania dobiegła końca Zobacz trwające kampanie
Czajnik „Brushed”, stalowy Sprawdź dostępność
Czajnik „Accents”, oberżynowy Sprawdź dostępność
Czajnik „Accents”, miedziany Sprawdź dostępność
Czajnik „Accents”, granatowy Sprawdź dostępność
Czajnik „Elipta”, biały Sprawdź dostępność
Czajnik „Illuma” Sprawdź dostępność
Dozownik gorącej wody „Meno” Sprawdź dostępność
Toster „Brushed”, stalowy Sprawdź dostępność
Toster „Accents”, czerwony Sprawdź dostępność
Toster „Accents”, granatowy Sprawdź dostępność
Toster „Elipta” Sprawdź dostępność
Ekspres do kawy „Accents”, stalowy Sprawdź dostępność
Ekspres do kawy „Accents”, miedziany Sprawdź dostępność
Ekspres do kawy „Accents”, granatowy Sprawdź dostępność
Ekspres do kawy „Accents”, czerwony Sprawdź dostępność
Ekspres do kawy „Meno” Sprawdź dostępność
Spieniacz do mleka „Meno” Sprawdź dostępność
Wolnowar „Flavour Savour” Sprawdź dostępność
Szybkowar „Rapid Cook” Sprawdź dostępność
Multifunkcjonalny robot kuchenny „Food Fusion” Sprawdź dostępność
Robot kuchenny „Food Fusion” Sprawdź dostępność
Blender „Food Fusion” Sprawdź dostępność
Blender ręczny „Food Fusion” Sprawdź dostępność
Mikser ręczny „Food Fusion” Sprawdź dostępność
Kampania dobiegła końca Zobacz trwające kampanie