Stół nie musi epatować kolorem, by przyciągać uwagę. W ramach cyklu MASCULINE STYLE oferujemy design odrobinę tajemniczy i zmysłowo męski. Kampania STÓŁ ZE SZCZYPTĄ DEKADENCJI to przede wszystkim kolekcja minimalistycznych kubków i talerzy renomowanej marki z Barcelony. RIERA, bo o niej tu mowa, proponuje zestawienie czerni, przypominającej anyżkowe cukierki i brązu słodkiego jak mleczna czekolada. Nie mniej kusząca jest zastawa INDE. Ceramika ujmuje bielą i designem przypominającym zgięte arkusze papieru. Z kolei propozycje CASA VIVA są tak wytworne, jakby szykowały się do wielkiego wyjścia. Ozdobione lamówką miseczki i filiżanki błyszczą elegancją. Jeśli chcesz lepiej poznać MASCULINE STYLE, zajrzyj też do kampanii: "Tkane w dobrym tonie", "Kąpielowy ład doskonały", "Design skupiony na pracy", "Niezbędnik sommeliera".