Najczęściej zadawane pytania

Do góry & nasze odpowiedzi

Aby ułatwić Ci robienie zakupów na stronie www.westwing.pl, przygotowaliśmy przydatne zestawienie najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Dzięki nim dowiesz się, czym jest klub zakupowy Westwing, na jakich zasadach działa, jak składać zamówienia oraz w jaki sposób dokonywać płatności. Jeśli nasuwają Ci się dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który jest w każdej chwili do Twojej dyspozycji.

Pytania ogólne
Czym jest Westwing?
Dlaczego markowe produkty można nabyć w tak korzystnej cenie?
Członkostwo
W jaki sposób mogę stać się klientem klubu zakupowego Westwing?
Czy nabycie członkostwa jest bezpłatne?
Czy można zrezygnować z członkostwa?
Aktualizacja konta
Jak mam postąpić, kiedy zapomnę hasła dostępu?
Jak mogę zmienić hasło?
Jak mogę zmienić adres e-mail?
Czy moje dane personalne są zabezpieczone?
Kampanie sprzedażowe
Jak funkcjonują kampanie sprzedażowe w Westwing?
Składanie zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Na co należy zwrócić uwagę podczas składania zamówienia?
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Czy mogę połączyć w jedno kilka złożonych zamówień?
W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
Płatności
Jakie rodzaje płatności akceptuje Westwing?
Czy płatność i inne przeprowadzone przeze mnie transakcje są bezpieczne?
Gdzie znajdę swój bon rabatowy?
Jak zrealizować bon rabatowy?
Co się dzieje z bonem podczas zwrotu jednego lub kilku towarów?
PSD2: Zmiany w płatnościach kartą kredytową od dnia 14.09.2019 r.
Dostawy
Jak długo trwa dostawa zamówionego towaru?
W jaki sposób Westwing wysyła towar do klienta?
W jaki sposób mogę ustalić z dostawcą termin odbioru przesyłki?
Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
Jaki jest koszt wysyłki?
Czy towar może być wysłany poza granice Polski?
Wymiana i Zwrot
W jaki sposób mogę zwrócić dostarczony towar?
W jakim terminie mogę zwrócić towar?
Czy zakupiony towar podlega gwarancji?
Czy zwracany towar może zostać odebrany przez dostawcę Westwing?
Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Zaproszenie znajomych
Czy mogę polecić Westwing swoim znajomym?
Jak zaprosić znajomych do Westwing?
Kontakt
Jak mogę skontaktować się z Westwing w razie pojawienia się problemów np. z wejściem na stronę, złożeniem zamówienia?
Czy Westwing ma w Polsce sklep stacjonarny?
Jak można nawiązać współpracę z Westwing?
Jak mogę otrzymać szczegółowe dane o produktach pojawiających się w artykułach Magazynu?
Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

Pytania ogólne & nasze odpowiedzi

  • Czym jest Westwing?

    W Westwing codziennie znajdziesz wyjątkowe produkty najlepszych polskich i światowych projektantów starannie wyselekcjonowane przez nasze stylistki. Dzięki nim dowiesz się co warto mieć w swoim domu i jakie marki wybrać, a w Magazynie przeczytasz jak funkcjonalnie urządzić swoje mieszkanie. Podpatrzysz również sposoby na pomysłowe aranżacje, które zainspirują Cię do zmian. Otrzymując dostęp do szerokiej oferty designerskich, godnych polecenia produktów z różnych kategorii – zyskasz również możliwość zakupienia ich w wyjątkowej cenie. Jeśli kochasz dbać o swoją przestrzeń – Westwing jest miejscem dla Ciebie.

  • Dlaczego markowe produkty można kupić w cenach niższych niż ceny sugerowane przez producentów?

    Westwing współpracuje bezpośrednio z producentami i dzięki temu może uniknąć wielu kosztów, które ponosi dystrybutor. Redukcja tych opłat pozwala nam oferować produkty ze zniżką do 70% w stosunku do sugerowanych cen producenta. Oryginalność towaru jest zawsze gwarantowana.

Członkostwo & nasze odpowiedzi

  • W jaki sposób mogę stać się klientem klubu zakupowego Westwing?

    Przystąpienie do klubu jest bardzo proste i trwa zaledwie kilkanaście sekund. Można samodzielnie zalogować się lub zostać zaproszonym przez przyjaciela. Rejestrując się, należy podać: imię, nazwisko, e-mail i hasło, potem można już korzystać z naszych ofert.

  • Czy nabycie członkostwa jest bezpłatne?

    Nabycie członkostwa w klubie Westwing jest i zawsze będzie bezpłatne. Nie wiąże się też z jakimkolwiek przymusem dokonywania zakupów.

  • Czy można zrezygnować z członkostwa?

    W każdej chwili możecie zrezygnować z członkostwa w Westwing i to bez podania przyczyny – chociaż nie ukrywamy, że będzie nam przykro z tego powodu.

Aktualizacja konta & nasze odpowiedzi

  • Co zrobić, gdy zapomnę hasła?

    Wystarczy kliknąć w link „Zapomniałeś hasła?”, a ukaże się pole, w które należy wprowadzić adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres prześlemy link, na który wystarczy kliknąć. Po jego potwierdzeniu będzie można wprowadzić swoje nowe hasło.

  • Jak mogę zmienić hasło?

    Hasło można zmienić w każdej chwili. Wystarczy zalogować się na stronie www.westwing.pl i przejść do panelu użytkownika (na górze po prawej stronie). Pod poleceniem „Zmień hasło” w pierwszym wolnym polu podajemy aktualne hasło, a następnie nowe. Na koniec należy kliknąć w pole „Zapamiętaj hasło”.

  • Jak mogę zmienić adres e-mail?

    Po zalogowaniu się na stronie www.westwing.pl, należy przejść do panelu użytkownika. W polu „Informacje o koncie” pojawi się aktualny adres e-mail. Wystarczy go ręcznie zmienić, podając nowy adres, a następnie kliknąć w pole „Zapamiętaj”.

  • Czy moje dane personalne są zabezpieczone?

    Przywiązujemy ogromną wagę do poufności danych personalnych, kierując się obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i zakazie rozpowszechniania ich w mediach. Przetwarzamy je tylko na potrzeby własne.

Kampanie sprzedażowe & nasze odpowiedzi

  • Jak funkcjonują kampanie sprzedażowe w Westwing?

    Codziennie oferujemy nowe produkty polskich i zagranicznych projektantów, wybierane przez zespół stylistek. Kampanie są czasowo ograniczone. Od poniedziałku do piątku rozpoczynają się o godz. 08:00. W soboty i niedziele o 10:00. Ilość wystawianych produktów jest również limitowana. Aby mieć pewność, że żadna ekscytująca kampania nie umknie niczyjej uwadze, na krótko przed jej rozpoczęciem, wysyłamy pocztą elektroniczną newsletter.

Składanie zamówienia & nasze odpowiedzi

  • Jak mogę złożyć zamówienie i wykorzystać bon?

    Procedura zamawiania jest bardzo prosta, wystarczy wybrać interesujące produkty przenosząc je do koszyka. Następnie kliknąć w pole „Do kasy”. Przy pierwszym zakupie należy podać dokładne dane adresowe. Przy kolejnych zamówieniach pole z tymi danymi zostanie automatycznie uzupełnione. Jego zmiana jest możliwa przy każdym zakupie. Następnie należy wybrać formę płatności. Na zakończenie w „Potwierdzeniu zamówienia” wyświetli się podgląd całego zamówienia. Posiadacze bonu Westwing mogą go w tym miejscu wykorzystać. Jego wartość zostanie automatycznie odliczona od wartości zamówienia. Po dopełnieniu tych formalności zamówienie zostanie złożone. Potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji zostanie wysłane na podany adres e-mail podany podczas rejestracji konta. W celu otrzymania faktury, prosimy każdorazowo po złożeniu zamówienia, wysyłać niezbędne dane na adres pomoc@westwing.pl wraz z podaniem numeru zamówienia, którego ma dotyczyć dokument.
    Faktura VAT zostanie przesłana w formie pliku .pdf w ciągu 7 dni roboczych od finalnej daty dostawy podanej na potwierdzeniu zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

    Jak najbardziej istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon przez naszych zarejestrowanych Użytkowników. Wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer 0 800 007 170 (numer bezpłatny) lub (22) 290 3000 (koszt połączenia zgodnie ze stawką operatora) i poprosić konsultanta o złożenie zamówienia w swoim imieniu.
    Opcja ta nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
    Zamówienia przez telefon można składać jedynie w ramach aktualnych kampanii.

  • Na co należy zwrócić uwagę podczas składania zamówienia?

    Prosimy pamiętać, że umieszczenie wybranego produktu w koszyku bez sfinalizowania transakcji nie oznacza jego automatycznej rezerwacji. Jest to istotne, zwłaszcza gdy chodzi o produkty, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    W każdej chwili można sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się złożone zamówienie. Po zalogowaniu się na stronie www.westwing.pl należy przejść do panelu użytkownika i wejść w „Moje zamówienie”, gdzie znajdują się wszystkie zamówione produkty oraz informacje dotyczące statusu zamówienia i dokonanej płatności. Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z nr listu przewozowego, co umożliwi śledzenie przesyłki.

  • Czy mogę połączyć w jedno kilka złożonych zamówień?

    Łączenie zamówień nie jest możliwe ze względów technicznych. Aby uniknąć niepotrzebnych kłopotów i rozczarowań, prosimy o zatwierdzenie i opłacenie zamówienia po upewnieniu się, że zawiera ono wszystkie pożądane artykuły.

  • W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?

    W celu anulowania całego lub części zamówienia prosimy o przesłanie wiadomości na adres pomoc@westwing.pl zawierającej numer zamówienia oraz nazwy produktów, których anulacja ma dotyczyć. Anulacji zamówienia można dokonać samodzielnie po zalogowaniu na konto Westwing, wchodząc w „Moje zamówienia”, wybierając numer zamówienia i dalej „Anulowanie zamówienia” (funkcja pozwala na anulację całego zamówienia lub wskazanie produktu, który chcemy z niego usunąć).
    Nie jest możliwe anulowanie zamówień znajdujących się w statusie „Zamówienie wysłane”.

Płatności & nasze odpowiedzi

  • Jakie rodzaje płatności akceptuje Westwing?

    Akceptujemy następujące formy płatności: kartą kredytową, przelewem internetowym przez system Dotpay, PayPal lub płatność przy odbiorze. W chwili obecnej nie jest możliwe dokonanie płatności tradycyjnym przelewem lub przekazem pocztowym.

  • Czy płatność i inne przeprowadzone przeze mnie transakcje są bezpieczne?

    Przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa przeprowadzanych operacji i transakcji. Wprowadzane podczas rejestracji dane wykorzystywane są jedynie przez Westwing i wyłącznie w celu realizacji zamówień. Wszystkie dane osobowe są traktowane jako poufne, zgodnie z przepisami o „Ochronie danych osobowych”. W celu zabezpieczenia dokonywanych transakcji płatniczych online stosujemy najnowocześniejsze techniki zabezpieczeń, takie jak Secure Socket Layer (SSL). SSL jest amerykańskim, uznanym protokołem zabezpieczającym wymianę danych. Wszystkie podane przez naszych Klientów informacje, niezbędne do realizacji zamówienia docierają do Westwing w postaci kodów.
    W kwietniu 2014 r. pojawiły się informacje o luce w protokole SSL o nazwie "Heartbleed", która dotknęła wiele międzynarodowych stron internetowych. Środki bezpieczeństwa na serwerach Westwing zostały niezwłocznie zaktualizowane i nie miało to wpływu na transakcje żadnego Klienta Westwing. W trosce o bezpieczeństwo danych osobowych zalecamy regularną zmianę hasła. Aby zmienić hasło konta użytkownika Westwing, kliknij tutaj.

  • Gdzie znajdę swój bon rabatowy?

    Lista wszystkich bonów rabatowych znajduje się w panelu użytkownika, w „Moje bony rabatowe”. Przy każdym bonie umieściliśmy informację o terminie jego ważności oraz minimalnej wartości zamówienia, która umożliwia jego wykorzystanie. Aktywne bony można także znaleźć w prawym górnym rogu strony.

  • Jak zrealizować bon rabatowy?

    Po wybraniu produktów i umieszczeniu ich w koszyku, należy kliknąć przycisk „Do kasy” i wybrać metodę płatności. Następnie należy przejść do pola „Potwierdzenie zamówienia”, wybrać bon, a następnie kliknąć przycisk „Użyj”. System automatycznie przeliczy wartość zamówienia i obniży kwotę do zapłaty o wartość bonu. Zwracamy uwagę, że do jednego zamówienia może zostać wykorzystany tylko jeden bon.

  • Co się dzieje z bonem podczas zwrotu jednego lub kilku towarów?

    W przypadku zwrotu zakupionego produktu, z przykrością informujemy, że zrealizowany bon nie podlega refundacji. Jeśli jednak przyczyna zwrotu towaru leży po naszej stronie, tzn. przesłany towar jest uszkodzony lub niepełnowartościowy, przyjmiemy zwrot zakupionego produktu i wystawimy nowy bon, który będzie można zrealizować przy następnym zakupie.

  • PSD2: Zmiany w płatnościach kartą kredytową od dnia 14.09.2019 r.

    Od 14 września można jeszcze bezpieczniej płacić kartą kredytową, ponieważ w tym dniu wchodzi w życie nowa dyrektywa o usługach płatniczych płatniczych (PSD2). Główną innowacją wprowadzoną w dyrektywie jest tak zwane "silne uwierzytelnianie klientów" lub "uwierzytelnianie dwuczynnikowe", które ma na celu utrudnienie oszustw i zwiększenie bezpieczeństwa zakupów w internecie.

    Co się zmieni?

    Jeśli złożą Państwo zamówienie w Westwing lub WestwingNow od 14 września, dla niektórych metod płatności zostanie przeprowadzona rozszerzona kontrola bezpieczeństwa. Jako klient, będą Państwo musieli dostarczyć dwa niezależne dowody tożsamości dla każdej transakcji płatniczej. Gwarantuje to, że użyją Państwo karty kredytowej samodzielnie i uniemożliwi korzystanie z karty po jej kradzieży ponieważ złodziej nie będzie w posiadaniu drugiego znaku identyfikacyjnego, takiego jak PIN lub odcisk palca.

    Jeśli Państwa karta kredytowa nie została jeszcze aktywowana przez bank w celu sprawdzenia bezpieczeństwa, mogą Państwo zażądać takiego uwierzytelnienia w swoim banku i do tego czasu korzystać z innej metody płatności, takiej jak Paypal, Dotpay lub płatność za pobraniem.

    Więcej informacji na temat PSD2 można znaleźć w Ministerstwie Finansów lub w tym artykule.

Dostawy & nasze odpowiedzi

  • Jak długo trwa dostawa zamówionego towaru?

    Wysyłka zamówienia następuje z reguły od 2 do 6 tygodni po zakończeniu danej kampanii. Przewidywany czas realizacji dostawy podany jest przy oferowanym produkcie. Znajduje się on również w wiadomości wysłanej po złożeniu zamówienia. W panelu użytkownika w „Moje zamówienia” można sprawdzić aktualny status realizacji zamówienia. O ewentualnej zmianie terminu realizacji zamówienia poinformujemy mailowo.

  • W jaki sposób Westwing wysyła towar do klienta?

    Zamówione produkty są starannie pakowane w naszym Magazynie i dostarczane przez firmę kurierską pod wskazany w zamówieniu adres.

  • W jaki sposób mogę ustalić z dostawcą termin odbioru przesyłki?

    Duże i ciężkie przesyłki dostarczane są przez dedykowaną firmę spedycyjną. Składając zamówienie, prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego, co umożliwi umówienie terminu dostawy.

  • Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?

    Osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy.

  • Jaki jest koszt wysyłki?

    Standardowy koszt wysyłki wynosi 19 zł. Obecnie obowiązuje promocja, która pozwala obniżyć koszt przesyłki do 9,95 zł, gdy wartość produktów w koszyku przekroczy 40 zł. W przypadku produktów dużych i ciężkich mogą zostać naliczone dodatkowe koszty, o czym informujemy przy każdym produkcie, którego to dotyczy. Dodatkowo przy wyborze płatności za pobraniem do kosztów przesyłki doliczamy 10 zł. Zsumowane koszty przesyłki podane są na potwierdzeniu zamówienia.

  • Czy towar może być wysłany poza granice kraju, w którym zostało złożone zamówienie?

    Obecnie realizujemy zakupy i dostarczamy przesyłki na terenie Polski.

Wymiana i zwrot & nasze odpowiedzi

  • W jaki sposób mogę zwrócić dostarczony towar?

    W przypadku chęci zwrotu towaru, należy otworzyć zakładkę „Moje konto”-> „Moje zamówienia”, a następnie kliknąć „Zobacz zamówienie” przy zwracanych produktach. Na nowo otwartej stronie pojawi się opcja „Zwrot – Anulacja – Pomoc”, którą należy kliknąć, a następnie z wyświetlonych opcji wybrać „Zwrot”, co pozwoli na odesłanie całego zamówienia lub wskazanie produktu, który chcemy oddać.

    Kiedy zaznaczysz zwracane produkty i za pomocą przycisku „Dalej” potwierdzisz chęć dokonania zwrotu, w ciągu 24 godzin na Twój adres e-mail zostanie wysłana szczegółowa instrukcja, jak zamówić kuriera do domu.

    W razie problemów prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@westwing.pl. W treści należy podać nazwę zwracanego artykułu, numer zamówienia oraz przyczynę zwrotu.

    Zwroty w Westwing są całkowicie darmowe.

  • W jakim terminie mogę zwrócić towar?

    Istnieje możliwość zwrotu towaru w terminie 100 dni od daty jego otrzymania. W przypadku wykrycia wady produktu po upływie tego okresu, możliwe jest oczywiście skorzystanie z prawa do złożenia reklamacji. Prosimy o kontakt z nami pod adresem pomoc@westwing.pl. Rozpatrzymy indywidualnie każdą sprawę i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

  • Czy zwracany towar może zostać odebrany przez kuriera westwing?

    Prosimy o kontakt z nami pod adresem pomoc@westwing.pl, zatroszczymy się o transport i wspólnie ustalimy kwestie dotyczące realizacji zwrotu.

  • Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot środków nastąpi w ciągu kilku dni roboczych od chwili zarejestrowania przesyłki zwrotnej w naszym Magazynie. W przypadku płatności kartą kredytową oczekiwanie na zwrot trwa zwykle nieco dłużej. Jeśli wybraną metodą była płatność przy odbiorze wówczas zwrot środków następuje wyłącznie na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail skierowanej na adres pomoc@westwing.pl.
    Długość oczekiwania na zaksięgowanie na koncie jest indywidualną sprawą banku.

Zaproszenie znajomych & nasze odpowiedzi

  • Czy mogę polecić Westwing swoim znajomym?

    Będzie nam bardzo miło, jeśli zachcecie polecić nas swoim przyjaciołom. Chętnie wynagrodzimy Was za pokładane w nas zaufanie. Po zarejestrowaniu się Waszych przyjaciół, na podstawie przesłanego „Zaproszenia”, otrzymają od nas prezent powitalny w postaci bonu zakupowego. Wam z kolei, po pierwszej dokonanej przez nich transakcji, zostanie dopisana na koncie ta sama równowartość bonu. Wartość bonu za wprowadzenie przyjaciół do Westwing wynosi 100 zł.

  • Jak zaprosić znajomych do Westwing?

    Po zalogowaniu się na stronie www.westwing.pl w pasku menu widnieje pole „Zaproś znajomych”. Po kliknięciu na nie wystarczy podać adres e-mail znajomego, a zaproszenie zostanie automatycznie wysłane do niego. W przypadku podania kilku adresów, prosimy rozdzielać je przecinkami. Jednorazowo można wysłać 25 zaproszeń.

Kontakt & nasze odpowiedzi

  • Jak mogę skontaktować się z Westwing w razie pojawienia się problemów np. z wejściem na stronę, złożeniem zamówienia?

    W każdej takiej sytuacji można zwrócić się do Działu Obsługi Klienta na adres: pomoc@westwing.pl lub zadzwonić pod numer 0 800 007 170 (numer bezpłatny) lub (22) 290 3000 (koszt połączenia zgodnie ze stawką operatora) - pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 20:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 10:00-18:00. My ze swej strony postaramy się jak najszybciej pomóc rozwiązać problem.

  • Czy Westwing ma w Polsce sklep stacjonarny?

    Klub zakupowy Westwing jest liderem rynku e-commerce w zakresie sprzedaży artykułów wyposażenia wnętrz. Każdego dnia na naszej stronie pojawia się ok. 1000 nowych produktów. Tak duża różnorodność asortymentu i jego częste zmiany są możliwe do zrealizowania jedynie za pośrednictwem sprzedaży online.

  • Jak można nawiązać współpracę z Westwing?

    Stale szukamy nowych partnerów do współpracy i będziemy cieszyć się z możliwości nawiązania nowych kontaktów. W tym celu prosimy o przesłanie e-maila na adres: partner@westwing.pl.

  • Jak mogę otrzymać szczegółowe dane o produktach pojawiających się w artykułach Magazynu?

    Cieszymy się, że naszym Klientom podobają się produkty prezentowane w artykułach na łamach naszego Magazynu. Wiele z zamieszczonych zdjęć zostało zrobionych przez znanych, międzynarodowych fotografów w mieszkaniach lub domach osób prywatnych. Z tego też powodu Westwing nie posiada dokładnych danych katalogowych prezentowanych na zdjęciach mebli czy akcesoriów.

  • Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

    Zachęcamy do pisania e-maili na adres: pomoc@westwing.pl lub kontaktu telefonicznego pod numerem 0 800 007 170 (numer bezpłatny) lub (22) 290 3000 (koszt połączenia zgodnie ze stawką operatora) - pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 20:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 10:00 - 18:00.